Standardisasi Tari Klasik LSS

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down

Standardisasi Tari Klasik LSS

Post by murti on Mon Jun 25, 2007 5:39 pm

Punten upami bade nganggo basa Indonesa supados langkung jelas dan mudah dimengerti.



Maap klo topiknya dianggap menyimpang dari peraturan yang ada.



Perkawis tatarian di LSS:

Pernah ga terpikir untuk “mereset” (naon atuh istilahna nya???) gerakan2 dasar tari di LSS?? Terutama untuk tari klasiknya (Tari Merak dan Topeng, termasuk Dermayu juga karena basisnya tari Klasik). Kan selama ini kita bentuk pelatihannya tu turun temurun jadi pasti ada distorsi. Ya ini sih Cuma usul aja atau saran aja sih…



Jadi mendingan diperbaiki lagi gerakannya belajar sama orang yang emang expert di bidangnya dengan catatan orang yang ntar diajarinnya juga harus mampu memenuhi standard yang nanti akan ditentukan. Tah eta meureun ya….”Standardisasi”.



Misalnya: gerakan ukel yang benar itu seperti apa? Adeg2 nya seperti apa? apakah sama untuk kelana, kencana, merak, dan dermayu? gerakan rengkuh, dll…tapi urutan tarinya tetep seperti yang udah ada. Da klo tari klasik mah kan emang ada pakem2nya…Jadi sebisa mungkin kita mengikuti itu.



Demi meningkatnya kualitas tari LSS ….dan terjaganya kualitas yang sudah baik….

Yaa…boleh doooong ngimpiii…..



Hatur Nuhun

murti
P M A
P M A

Female
Jumlah posting : 18
Age : 35
Lokasi : jakarteh..bandung..PP
Registration date : 21.06.07

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: Standardisasi Tari Klasik LSS

Post by Muy_Abi on Tue Jun 26, 2007 8:40 am

iya bener, klo emang ada pakemnya kan ada baiknya diikuti.
sok ateuh kamarana atuh ieu teh pemda setempatna, disikapi lebih cepat jigana leuwih alus.
mumpung penari LSS oge keur rea ayeunna mah, nya bah (kang abah ?) heu lauk

_________________
ayo Revenant!!
HAJAR!!!

Muy_Abi
Jabur
Jabur

Male
Jumlah posting : 1243
Age : 34
Lokasi : .:: dimana ada dirimu ::.
Registration date : 21.04.07

Lihat profil user http://machmoey.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

Re: Standardisasi Tari Klasik LSS

Post by abahsangpenyamun on Tue Jun 26, 2007 1:04 pm

iyah bener, penari lss teh keur banyak2nyah. nepi ka bingung kudu milih nu mana...
dismah,,, rattea,,, nadimah,,, wah, bingung we pokona mah
bener mul, m.u.y.... sudah wayahnyah ini mah. untuk masa depan yg lebih baik...
boleh pan ngimpi?

abahsangpenyamun
Panitia Pagelaran
Panitia Pagelaran

Male
Jumlah posting : 289
Age : 34
Lokasi : iraha ka kodim deui?
Registration date : 23.04.07

Lihat profil user http://abahsangpenyamun.co.cc

Kembali Ke Atas Go down

Re: Standardisasi Tari Klasik LSS

Post by Muy_Abi on Tue Jun 26, 2007 1:12 pm

tapi kudu bener deui nu nyetandarkeunna, ulah nu kumaha kitu
engke bakal kumaha kitu..
emang kumaha kitu bah nyetandarkeunna???

_________________
ayo Revenant!!
HAJAR!!!

Muy_Abi
Jabur
Jabur

Male
Jumlah posting : 1243
Age : 34
Lokasi : .:: dimana ada dirimu ::.
Registration date : 21.04.07

Lihat profil user http://machmoey.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

Re: Standardisasi Tari Klasik LSS

Post by murti on Wed Jun 27, 2007 2:31 pm

Sapedah kali nyetandar....Laughing


Jadi kumaha ieu teh LSS....Klo tidak ada tanggapan mah berarti bener ieu teh ngimpi Razz

murti
P M A
P M A

Female
Jumlah posting : 18
Age : 35
Lokasi : jakarteh..bandung..PP
Registration date : 21.06.07

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: Standardisasi Tari Klasik LSS

Post by Muy_Abi on Wed Jun 27, 2007 3:55 pm

murti wrote:Sapedah kali nyetandar....Laughing


Jadi kumaha ieu teh LSS....Klo tidak ada tanggapan mah berarti bener ieu teh ngimpi Razz

tenang teh santai teh, kayanya mesti dimasukkin juga di usulan untuk pengurus, mungkin lagi pada sibuk pengurusnya, jadi ga sempet baca dan ngebales pesennya teh murti.
Kayanya di kampus teh susah akses internet, ato emang ga perhatian yah, hmm sapa yang tau juga deng, jangan berprasangka lah heu..heu

_________________
ayo Revenant!!
HAJAR!!!

Muy_Abi
Jabur
Jabur

Male
Jumlah posting : 1243
Age : 34
Lokasi : .:: dimana ada dirimu ::.
Registration date : 21.04.07

Lihat profil user http://machmoey.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

Re: Standardisasi Tari Klasik LSS

Post by NyiRoroKudil on Wed Jun 27, 2007 4:17 pm

Muy_Abi wrote:
murti wrote:Sapedah kali nyetandar....Laughing


Jadi kumaha ieu teh LSS....Klo tidak ada tanggapan mah berarti bener ieu teh ngimpi Razz

tenang teh santai teh, kayanya mesti dimasukkin juga di usulan untuk pengurus, mungkin lagi pada sibuk pengurusnya, jadi ga sempet baca dan ngebales pesennya teh murti.
Kayanya di kampus teh susah akses internet, ato emang ga perhatian yah, hmm sapa yang tau juga deng, jangan berprasangka lah heu..heu
hapunten teh,pengurus nu maca forum teh sy deui sy deui..
tp tos disampaikan ka pengurus nu di bumi parahyangan* da,sanajan teu aya waleran lsg ge.
diantos we teh..sing sabar nya...

*berarti lss unpar ateuh? heuheu.. kuduna 'di bumi ganeca' nya..

NyiRoroKudil
Panitia Pagelaran
Panitia Pagelaran

Female
Jumlah posting : 259
Age : 29
Lokasi : ganeca 10, babakan denki 337
Registration date : 30.04.07

Lihat profil user http://dillicioouuus.multiply.com/

Kembali Ke Atas Go down

Re: Standardisasi Tari Klasik LSS

Post by abahsangpenyamun on Thu Jun 28, 2007 11:45 am

NyiRoroKudil wrote:
...
tp tos disampaikan ka pengurus nu di bumi parahyangan*
...

*berarti lss unpar ateuh? heuheu.. kuduna 'di bumi ganeca' nya..
lamun bandung disebutna priangan,,, b'arti unpri atuh

mun ceuk urang...
sabenerna di na kasenian mah nu disebut pakem teh sabenerna patokan ti nu pertama ngagubah kasenian eta ngarah jadi ngeunah nempo, ngadenge, jeung menikmati na. ti dinya mulai we pakem teh jadi standardisasi...

kusabab di lss mah kasenian teh turun temurun... jadi we kemungkinan perubahan kesenian teh smakin gede. jadi nu bertugas sebagai penjaga nilai dan kesenian teh swasta na. jadi unggal taun teh nu jadi tim materi kasenian pas pagelaran teh kebanyakan para swasta, lain ngan ukur binlat. biasana eta mah...

nah taun skarang gada pagelaran....
gantina,,, eh, diganti ku PAS nu cenah aya pagelaran dalam ukuran mini.
kumaha masalah materi kasenian na?

naha jadi kamana-mana nya?
kuduna asup di thread numana lamun kieu min?

abahsangpenyamun
Panitia Pagelaran
Panitia Pagelaran

Male
Jumlah posting : 289
Age : 34
Lokasi : iraha ka kodim deui?
Registration date : 23.04.07

Lihat profil user http://abahsangpenyamun.co.cc

Kembali Ke Atas Go down

Re: Standardisasi Tari Klasik LSS

Post by K-daR on Thu Jun 28, 2007 1:33 pm

Punten teh nembe maca ieu thread,,, sapuk abdi mah.....
nyungkeun d hapunten oge kumargi KaBid BinLat na tara OL ,,,
ke d kabar-kabari deui .....

K-daR
-*- Demang -*-
-*- Demang -*-

Male
Jumlah posting : 269
Age : 29
Lokasi : Aula Timur, Hot Spot Comlabs, CC, HotSpot, TelkomNet, Speedy, jrrd
Registration date : 18.04.07

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: Standardisasi Tari Klasik LSS

Post by Muy_Abi on Thu Jun 28, 2007 3:05 pm

abah wrote:
NyiRoroKudil wrote:
...
tp tos disampaikan ka pengurus nu di bumi parahyangan*
...

*berarti lss unpar ateuh? heuheu.. kuduna 'di bumi ganeca' nya..
lamun bandung disebutna priangan,,, b'arti unpri atuh

mun ceuk urang...
sabenerna di na kasenian mah nu disebut pakem teh sabenerna patokan ti nu pertama ngagubah kasenian eta ngarah jadi ngeunah nempo, ngadenge, jeung menikmati na. ti dinya mulai we pakem teh jadi standardisasi...

kusabab di lss mah kasenian teh turun temurun... jadi we kemungkinan perubahan kesenian teh smakin gede. jadi nu bertugas sebagai penjaga nilai dan kesenian teh swasta na. jadi unggal taun teh nu jadi tim materi kasenian pas pagelaran teh kebanyakan para swasta, lain ngan ukur binlat. biasana eta mah...

nah taun skarang gada pagelaran....
gantina,,, eh, diganti ku PAS nu cenah aya pagelaran dalam ukuran mini.
kumaha masalah materi kasenian na?

naha jadi kamana-mana nya?
kuduna asup di thread numana lamun kieu min?
jigana mah di masukkin ke porum diskusi aja bah gimana?? thread ini juga kita minta pa Sekda aja untuk dipindahin ke Porum diskusi aja,

_________________
ayo Revenant!!
HAJAR!!!

Muy_Abi
Jabur
Jabur

Male
Jumlah posting : 1243
Age : 34
Lokasi : .:: dimana ada dirimu ::.
Registration date : 21.04.07

Lihat profil user http://machmoey.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

Re: Standardisasi Tari Klasik LSS

Post by Sponsored content Today at 4:36 pm


Sponsored content


Kembali Ke Atas Go down

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Anda tidak dapat menjawab topik